بحر در کوزه

آنچه از گستره ی دریای دل مشغولی هایم به درون کوزه ی قلم بتراود، در اینجا می نگارم.

بحر در کوزه

آنچه از گستره ی دریای دل مشغولی هایم به درون کوزه ی قلم بتراود، در اینجا می نگارم.

ادبیات داستانی
تاریخ
فلسفه
شعر
روانشناسی
گاه نگاری
این ها دل مشغولی های "نا تمام" من اند.

بایگانی

من فوتبال نمیبینم ولی اگه ببینم زیادی جوگیر میشم.

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ب.ظ

من زیاد فوتبال نمیبینم ولی میدونید حس و حالم دیشب اون دقایق آخر بازی ایران- اسپانیا چه طوری بود؟

بزارید با یه مثال ساده توضیحش بدم. همین دیشب وسط بازی یه سر زدم به وبلاگ اتفاقی دیدم تعداد بازدیدها 41 شده و اون پایین نوشته پیش بینی امروز 42 بازدید. دیدین مغز گاهی کلید میکنه به جزییات و یه وسواس خاص نشون میده! بله مغز منم دیشب همینجوری شد. یعنی تا اخرین دقیقه باقی مانده تا نیمه شب هی رفتم و اومدم چک کردم ببینم 42 نفر شده بازدیدهام یا نه!  و بله درست حدس زدین ساعت صفر بامداد شد و تعدا همون 41 موند.

دقیقا مثل نتیجه ی بازی!:(


+ حالا از دیشب تاحالا حس میکنم کل کائنات با من سر لج افتادن.

  • ماتی تی

نظرات  (۲)

  • آقاگل ‌‌
  • توی یکی دو وبلاگ دیگه هم گفتم. به نظر من فوتبال شبیه‌ترین چیز به زندگیه. و زندگی همیشه همین بوده. همیشه نامرد بوده. درست مثل فوتبال. حتی درست مثل چهل و دومین بازدید وبلاگ :) 
    پاسخ:
    اره جالبیش اینه که ما آدما هم برخوردمون یکسانه. یعنی شانس هایی که میاریم رو حساب نمی کنیم ولی هی چرتکه می ندازیم واسه بدشانسی هامون. مبادا یکی اش از دستمون در بره.
    ااااا عحب شانسی داری!
    من تازه رسیده بودم خوابگاه اون شب وقت نکردم بیام وبلاگ سر بزنم! پیش‌بینی حواسش نبوده فک کرده منم میام حتما سر می‌زنم، من رو هم حساب کرده :))
    پاسخ:
    پس اگه یادت نرفته بود، کائنات راه معمولیش رو می رفت و  ایران هم مساوی می کرد. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی